Vinteridrottsdagen tillbringades i hammarbybacken

Dagen i hammarby backen var super rolig! Kom dit ca halv tio och carro/felica var dom ända som kommit till backen då. Runt tio kunde vi börja åka och måste säga att det gick väldigt bra. Men skidrona flakka lite mycket men det är nog för att mina pjäxor är något för stora. Ramla i ett hopp en gång,men annars inga tabbar i liften eller påkörningar av någon. Haha, calle irriterade isg på mig för att jag kom så jävla fort 2 gånger och en gång körde jag in i ett stängsel (plast) men det var för att mina skidor flakka som jag sa.

Ingen träning. Magont och hhuvudvärk. Men imorgon blir det nog bio,shopping av vantar/mascara och kanske ngt snyggt nagellack. Jaja,men här kommer några söta bilder från backen.


Postat av: Sofie

SV: haha, men omg.

Din mamma är Ann va? (: För henne hade jag.. :P



^^

2010-02-03 @ 07:05:57
URL: http://saon.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv; Haha :D

2010-02-03 @ 09:12:31
URL: http://saon.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback