Vänliga konkurrenter

Björn Ferry tog ju hem guldet igår på min namnsdag! :)

Faktum är att jag inte såg något av tävlingen för jag bestämmde mig för att slagga tidigt för att vaar något piggare idag, Som faktiskt gav resultat. Men det jag tänkte säga var att det är så kul när man ser olika konkurrenter som fightas och gör allt för att knipa guldet. Dom är ju som tjurar i spåret men sen när det är prisutdelining så är alla så glada och det ser ut som om dom vart kompisar sen lång tid tillbaka.

 

Och såg ni christoph Sumann när han kom i mål helt överliycklig. Roligt :)


Postat av: julia

hihi okej ;D <3

yes, jag har madeleine också ;) SJÄLV? :D <333 älskar dig också <3

2010-02-17 @ 14:02:17
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback