KITTELFJÄLL 2010

Nu tänker jag berätta lite om resan till det lilla fjället kittelfjäll.hoppas det upskattas av er :)

torsdag: Dags för nattbuss,och visst en man lite spänd. Vi fick titta på sommaren med göran som gjorde mig lite mer avslappnad och faktum är att natten gick riktigt bra. Sov som en stock (om dom nu kan sova)

fredag: Vi blev väkta runt sju,ganska jobbigt och jag frös efter som det typ är 20-30 minus på natten. Vi fick en fantastiskt frukostbuffe med frukt,frallor,gröt,yogurth,musli och massa pålägg. Okej,ni kanske kommer på någon 10 ggr bättre men iallafall,riktigt smarrigt!

Efter som alla som skulle åka hem från sin söndag-fredags weekend var det lite rörigt och vi hade inga rum förs än efter lunch. Där emmellan hann jag med att gråta 2 ggr och åka i riktig lössnö. Lunchen bestod av pannkakor och någon pastawook.

SKRIVER MER IMORGON ..


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback