En person till frisören,en ny påväg hem ..

Hej! Kom nyss hem från några släktingar. Tidigare idag var jag ju hos frisören och klippte mig. Och just nu är jag helt såld över mitt hår. Jag brukar inte prata så mycket om mig själv, men jag tkr mitt hår e riktigt snyggt faktiskt!
För första gången hade jag faktiskt en kille som fixa håret, och tycker nog att han gjorde det något bättre än tjejerna. Eller så är det kanske för att jag gillar mitt utseende mer än tidigare ;)

Köpte en jacka på HM också,här kommer några snabba bilder :)


Nej,jag håller inte för ansiktet för att vara någon WB. Utan för att jag inte hade lust att visa er mitt ansikte idag :)

Postat av: Anonym

varför är man "wannabe" för att man håller för ansiktet ?



men klippte du dig i farsta bredvis stadium typ ?

2010-04-08 @ 18:50:23
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Iris

Guu vad fint :] Var klippte du dig?<33

2010-04-09 @ 09:59:40
URL: http://irisdays.blogspot.com

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback