Träningen var underhållande!

Heej alla sötisar :)

Kom nyligen hem från träningen med 98. Det gick betyldigt bättre idag än förra veckan och man fick snacka med lite annat folk. Vi skulle typ köra lite 11-manna på slutet men det gick över tiden så det blev inget. Vilket jag inte har något emot eftersom jag inte tkr så jätter mkt om att spela 2 mål på träning.

Såg att det stod 0-0 i hockeyn,fan om dom inte vinner asså! Emma skulle tydligen vara där, blev så avensjuk när hon sa det idag på idrotten. Jaja, snart kommer vi får höra det igen
'klockan slår, klockan slårt djurgårn gjorde mål'


Postat av: Juuuuliiia ♥

sv: jag har en vanlig digitalkamera, har dock önskat mig en systemkamera i drygt 6 månader (:

2010-04-19 @ 23:03:15
URL: http://juliamariaoberg.blogg.se/
Postat av: em.

haha precis. det är ju trotts allt ganska länge faktiskt:P haha , men under sommaren så hinner man ju inte blogga! sköna bilder, nästan så man vill ut och löpa en runda :)

2010-04-20 @ 12:05:24
URL: http://endurance.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback