Nej,jag har inte brutit foten. Det var ett skämt!

Haha,lite kul. Fick just ett sms av ellinor som undra om jag brutit foten. Johanna hade typ sagt det elr ngt,men nej. Igår var det ju första april och jag skicka ut det messet ganska sent,runt nio. Och fick typ svar senare när jag slagga. Menmen,jag har inte brutit foten eller benet.

Jag har inte så mycket att berätta,förutom att jag haft det bra dom två dagarna här. Tagit tusen kort på syrran,vart ute,pluggat och smsat. Snacka också med hedda idag,skojskoj :) Hoppas kunna blogga fler gånger innan söndag då det blir hemfärd. Lite skönt,även om det är rätt mysigt här nere också. Ingen snö,varmt och soligt. Fast ganska blåsigt. Imorgon ska vi typ grilla korv ngn stans,tar med kameran och sen blir det påskmiddag.

Ville bara säga att jag lever och mår bra (inga brutna ben X) så hörs vi! puss



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback