Natti natti,vi höres imorgon bitti ;)

Ska strax stänga av datan och börja klä på mig. Pappa kommer snart och hämtar upp mig så åker vi och tittar på fotbollen hos farmor istället. Är riktigt taggad på att få se favoriten messi och käka lite godis samt reta min käre släkting :) Har tyvärr lite ont i halsen,hoppas verkligen inte att det blir värre ...

Imorgon blir det mer fotboll,lillsyrran ska spela sin första 'riktiga' fotbollscup. Ska faktiskt bli skit roligt att se på. Får se om matilda eller johanna är där,eller någon annan roligt ;D Men vi hörs sen,nu ska jag göra det som jag skrev för någon minut sen ;) Puss

juste,vill säga ett stort fett grattis till min johanna också!

Nu blir du tånåring gumman <3



Postat av: Lova

känner henne inte men.. GRATTIS! =)

2010-04-11 @ 13:08:34
URL: http://loovaas.blogspot.com

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback