Vad najs asså! :S

Svar till Bella: Ere sant!? Fy fan vad najs asså! Saknar dig bästavännen,puss på dig <3

Idag så var det typ renarama Tv dagen. Kolla typ på idol reprisen och sen så kolla jag nyss på världens smarteste barn. Ganska häfftigt faktiskt. Jag som tycker att jag är ganska duktig ibland. Men jag är ju ingenting gämfört med dom,haha! x)

Annrs så åker vi till skåne imorgon och blir där tills på tisdag. Sen på onsdag så skulle jag göra ngt med hedda och några till. Vill åka och shoppa med någon. hihi! Jag saknar verkligen alla hemma i huvudstaden. Om 2 dagar så ses vi igen. puss


Postat av: hedda<33

hej hej <33

saknar dig as mycket bvän . Hoppas du har det kul på öland och i skåne. Jag vill bäreta allt om festen i lördags det var ganska kul faktigts du kommer dö av skratt.. Det ska bli kul att få gå till våran gammla skola på onsdag , om inte matilda,frida elr chati följer med så blir det i alla fall du och jag kanske emelie också. Jag saknar dig as mycket bvän ha det så kul // puss puss Hedda <33

2009-09-27 @ 19:45:36
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: bella

ja jag vet najs asså

vii ses på torstag om inte tidigare puss

min "näst"bästa vän

2009-09-28 @ 17:38:07
Postat av: chanti ,matilda ,hedda ,frida,cisi och emii

haha.. det var chanti XD

2009-09-30 @ 18:11:11
URL: http://sexigasexorna.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback