Skåne bloggar

hehe,som ni kanske vet så är jag nu i sveriges sydligaste landskap. SKÅNE! ååh,jag älskar det verkligen. Förutom stockholm så är det här absolute bäst. Det är alltid varmt,mycket frukt som äpplen,jordgubbar och plommon. Sen så är det tyst och där farmor bor så är det lungt och inte en massa störande moppar som kör rally på gatan. Nää,skåne skulle passa mig perfekt. Även om det är lite svårt att höra vad dom säger ibland :S

Vi åkte runt halv nio från Öland imorse. Lyssna typ på musik hela vägen. Förutom när jag och Cornelia spela in flera roliga filmer. När vi kom fram så hade farmor precis kommit med taxin från sjukhuset. Vi fika lite,jag jobba klart med mitt stegtest på steg3 och gjorde några spanska övningar. Kom nyss också på att jag måste träna på europas huvudstäder tills på onsdag då jag förhoppningsvis kommer att få ett prov som dem hade förra veckan.

Nu ser jag att det blev ganska mycket text,tycker själv att det är jobbigt att läsa. Men jag har blivit duktig som har styckeindelat så att jag själv tycker att det blir dubbelt så enkelt att läsa. Imorgon så ska vi åka till sjukhuset och hälsa på farmor. Kanske en liten shoppingrund på det. haha,vill ha nya mysiga vantar och en stor halsduk. Sen så jag heddas och matildas tygjackor som båda var jätte fina. Vill ha något liknande,puss


Postat av: Sonja

Skönt att farmor fick komma hem en stund. Men finns det jordgubbar nu????Hoppas du hittar vantar och halsduk som du vill ha. Farfar och jag har klappat Strutsar i dag och ätit struts glass,det var gott! Kram till er alla!

2009-09-28 @ 19:19:16
Postat av: hedda<33

heej :P

vi åker på tuben i mon ses 8.45 okej ??



ses i mon ringer dig sen kanske <33

2009-09-29 @ 16:59:22
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: bella

asså saknar dig jätte mkt!

alice e jätte sjuk och jag har typ

ingen och va med så kom hem fortare

vi ses !!

puss bella

2009-09-29 @ 17:28:25
Postat av: söta emii

vi gjorde alldrig testet det hann vi inte

2009-09-29 @ 19:57:59
URL: http://emiisliv.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

haha vet :)

beroendeframkallande !

vem är din favorit ?

2009-09-30 @ 19:32:52
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback