Sen kvällsbloggning

Nu bloggar jag ganska sent på kvällen. Egenteligen kanske jag skulle ligga och läsa något nu eller ta det lung men istället underhåller jag er klockan halv elva på kvällen. På matchen idag så mötte vi Boo FF och vann med 8-2,helt ok match. Sen åkte vi till Linnea och fira henne. Det var roligt men sen när alla gått kolla hon,jag,cornleia och jossan på en "jätte" rolig Barbie film. Sen spela vi in en egen film som Linnea ska fixa med. Den kommer att äga alla andra filmer som finns! (även om det bara är 10 minuter) kram


Från den 16 maj 2009


Postat av: hedda

Svarar på komentarer :)<33

bvän<3

2009-09-20 @ 09:06:01
URL: http://heddish.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback