Saturday Morning

Helluu!

Igår kväll hände typ inget. Chatta med hedda och prata med henne om tandställningen och om hur det var på badet efter,och allt verkade bra! Sen åt jag nötkaka och kolla på fotboll/friidrott på fyran tills jag gick o la mig.

Vakna typ kvart över sju och var jätte trött. Märkte att jag fått ett sms av hedda igårkväll så jag svara på det och lyssna på lite musik innan jag spela sims. Nu har jag nyss käkat "frulle" k-special o mjölk. Hedda sa att max hade match efter våran match så vi ska cykla ner och först kolla på heddish match och sen på maxs,hah! :D

puss o kram


Hissar min blå sockerbit som alltid finns när man behöver den!




Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback