Så tar jag mig tid att skriva

Nu sätter jag mig för tredje gången vid en dator idag. 2 gånger i skolan och sen nu. Jag jobba 3 timmar idag med svenska. Väldigt skönt och så går det också väldigt bra med berättelsen. Annars idag har vi varit i skolan,fotat lite grann sen körde jag,hedda,chantal,carro,felicia,steffani och frida något konstig + att jag,frida,chantal och hedda gjorde någon jätte rolig hopp lek :D (skönt att få ha lite roligt ibland) Efter skolan satt jag och hedda kvar en timme och jobba svenska när alla gått. Det är det som är så skönt! Att man kan sitta kvar om man känner att man inte hunnit allt man ska:D

Nu blir det strax pannkakor och sen träning + löpning. puss

Postat av: Nathalie

okej :)

2009-09-10 @ 17:35:47
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback