Så pass bra att man kan gå till skolan iallfall!

Jag var som sagt i skolan idag. Det var verkligen skönt att träffa alla kompisar men framför allt hedda & emelie. Det ös regna när jag vakna men sen när jag o heddish skulle cykla dugga det bara (skönt!) vi var tidiga till skolan. Gick runt och vänta på emelie men hon kom inte. Vi hade först loggbok och sen engelska. Sen svenska och sist matte. På lunchen så satt jag med carro (line) ensam. Det var jätte mycket salt i maten så det gick inte och äta. Eller visst kunde man äta om man ville men det var inte gott. Sen på rasten körde alla fotboll men jag stog bara och kolla på.

Nästa pass var tyska,as roligt! Först skulle vi prata lite och berätta vilka länder man prata tyska. Det var ganska roligt att sitta där. Jag satt med carro o hedda. Vi hade jätte roligt. Jag sa "Hej/god dag" på tyska " Guten tag" och sen sa jag det med liten tyskt uttal. Men hedda trodde jag sa tuttar och börja as garva,f*n vad roligt det var! :D

Sist var det matte workshop som också var roligt,satt med samma personer igen. Men vi skulle helt plötsligt gå till racket hallen. Och på vägen så skulle vi typ marschera. Det var jätte roligt,men jag trodde jag skulle dör för vi skulle sjunga någon ramsa och ... aaah,det var jätte konstig men roligt!

Efter skolan hade jag PH samtal med matilda. Efter det satt jag och försökte få igång någon data i workshopen men lyckades inte så bra. Emelie o chanatl var också där. Sen gick jag o emmie hem + att jag fick en piggelin av bästisen & <3 Nu ska jag skriva dagbok och senare ikväll blir det slappning!


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback