Blir man i huvudtaget bättre?

Hej allihopa!

Jag blev hemma idag med,tråkigt att missa så mycket men jag vill vefkligen vara frisk tills på fredag då jag vill göra något med kompisarna men också tills på söndag när jag ska till farsta med ellinor som jag nästan inte träffat på hela sommaren (bara en snabbis förra veckan) Hon är just nu i turkiet och njuter av solen,och är forhoppnings vis FRISK och behöver inte sitta hemma och kolla på tv och göra svenska .. Jag hoppas på en bra dag iallafall och hoppas att det inte blir någon sol så det slipper känna extra jobbigt att vara sjuk,hihi :) Puss


Den nya maskoten kanske?


Vad säger ni tjejer?


Postat av: Nathalie

vi har ju redan dogge :)

2009-09-01 @ 14:48:37
Postat av: julia

sv: tack så mkt älskling, jag har köpt den på kappahl ;p <3

2009-09-01 @ 15:31:35
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback