Majslabyrint

Hej bloggen!

Igår så var vi och gick den dära efterlängtade majslabyrinten. Det var verkligen en bra och rolig grej och jag hoppas dem gör om det nästa år för att då vill jag gå dit på natten men Elin & Matilda. Efter vi kommit ut så fika vi lite och sen åkte vi hem. Till middag käka vi flygande jackob och sen titta vi på Kändisdjunglen. Jag tyckte att Jannike skulle vinna även om hon e lite konstig. Men asså hon var as modig och fick typ alltid med sig full pott.
Aja,grattis Karl Petter (även om jag tyckte J skulle vinna!)

Ååh,jag vill ladda upp alla tusentals bilder jag tagit men jag vet inte hur man gör på pappa laptop och han e inte här just nu så jag kan inte!! Aja,nu ska jag ut och plocka lite päron och sen blir det nog reprisen av idol från i fredags.

Svar till Sonja: Jaha,vi kom ut tillsist. Men i början var det ganska lätt men sen efter ett atg var det jätte snurrigt men pappa och jag hitta tillsist ut iallafall :D Vad sent! haha,spela du in idol eller? /kram

Saknar dig bästevännen! <3


Postat av: Elin

Jaa okejj men jag bara tog något ;P

2009-09-27 @ 13:21:16
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Postat av: bella

jullan aspudden förlorade mot hammarby så vi kom 3:a i medelserien :D;D ha det bra kram bella

2009-09-27 @ 17:46:42
Postat av: hedda<33

saknar dig med :)<33



omg vad är det för bild XD

hehe.. inte fin asså :)<3333333333

2009-09-29 @ 17:18:21
URL: http://heddish.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback