ibuenos dias!

.. eller godmorgon på svenska.

Kvällen igår var värkligen toppen! Vi käka först käk och sen åkte vi ner till mörbylånga där det var en jätte lång dockparad. Vi träffa Matilda och Elin ganska precis när vi kommit. Vi körde kull och någon lek bakom ett jätte litet hus. Sen gick vi med i paraden där vi såg en as rolig häxa som vi följde efter. Hon var faktiskt lite läbbig för klockan var ju liksom nio på kvällen och det var kålsvart ute. Sen köpte jag en klubba och så körde mamma och pappa någon grej där man skulle skjuta lugtgevär. (stavning?)

Efter det så kolla vi på några killar som höll på med eld. Det var skit coolt,jag och Matilda tog kort och mina bilder vet jag blev skit häftiga (kommer sen när jag kommer hem)

Vi åkte vidare till något tält där det var någon typ teater klockan elva på kvällen. Det var också roligt. Det var typ slut halv tolv. Vi gick ner i någon källare där vi också var roligt. Asså jag skiver inte att allt var roligt för att bara skriva något,utan för att allt var roligt :D


Vi kom typ hem halv ett och gissa om man var trött. La mig och somna typ direkt! puss

Juste! Grattis tjejer för vinsten mot Reymers igår kväll! Bra jobbat! :)


Postat av: Bella

har du det bra?

saknar diig as mkt!!:)

vi vann idag också mot sörskogen

längtar tills du kommer hem vi ses då:)

2009-09-26 @ 13:29:57
Postat av: Sonja

Hoppas ni kommit ur labyrinten? Maten blev godkänd,alla var jättemätta. Sen spelade vi triangelspelet,våra gäster ville aldrig sluta spela. dom åkte hem 01 30! Sen tittade jag på idol, la mig 03 15!!!! Gissa om jag var trött i dag? Kollade när Felicia spelade fotboll, dom vann med 2-0.Hälsa så gott till farmor och Bosse. Kram till er alla!

2009-09-26 @ 19:52:54
Postat av: Elin

Jag har en design som man kan få om man vill ha , kolla gärna på den och om du är intresserad så skriv en kommentar :P

Asså snälla skriv vad du tycker :)

2009-09-26 @ 21:58:13
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Postat av: söta emii

sv : asså vi följde med dom efter skolan

2009-09-27 @ 15:00:41
URL: http://emiisliv.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback