Hissar & Dissar

~ Jag hissar photoshop som är ett jätte bar program när man vill lägga till lite symboler och vrida och fixa bilder. Ett riktigt bra program helt enkelt!

~ Sen hissar jag också Michael Jackson för den musik han skrivit som man aldrig tröttnar på. Tacktack!

~ Och den sist hissen kommer faktiskt till min underbara släkt. Tack för att ni är så snälla och jag tycker alltid att det är lika roligta tt träffa er!



~ Dissar all reklam på radio och TV. Därför är svt och p3 bra kanaler som är utan reklam!

~ Sen dissar jag örhängen som bara ramlar av och inte sitter fast.

~ Sista dissen kommer faktiskt till skåpen. Dem är för små som idag t.ex,jag fick knappast in min ryggsäck utan att jag tänkte (nu går det sönder. Jag vill ha sånna dära skåp som på HSM! haha


Postat av: Elin

Nepp jag har ont över allt idag har kämpat hårt i helgen ! :P

2009-09-14 @ 19:00:20
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Postat av: Sonja

Är du sugen på att åka till ESTLAND? Jag åker till Åland på lördag med 3 kompisar. Kram

2009-09-14 @ 19:39:49
Postat av: Nathalie

haha, dissar också reklam ! :)

KRAM

2009-09-15 @ 14:06:06
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback