Bara massa arbete ...

Nu har jag suttit och jobbat svenska här sen klockan tolv typ. Dagen igår var inte så speciell efter skolan. Jag käka och sen typ halv fem så åkte vi. Var här nere runt tio då satte jag mig typ direkt och kolla på sproten även om vi lyssnat på p4 halva resan ner (haha) pappa och jag är sportgalna!

Idag så gick vi upp och åkte till någon gubbe,aja,pallar inte berätta allt där. Sen köpte vi käk och hemma sen så åt vi typ frukost/lunch. Jag tog en toast. Sen har jag som sagt suttit här och jobbat svenska och börjat träna på spanskan.



åhh,fy vilken tråkig bild ...


Postat av: Sonja

Skönt att resan gick bra! Du verkar att ha fullt upp med skolarbete,inte tråkigt alls?Här har det regnat och åskat i dag. Jag har stääääädat hela dan,fy så tråkigt! Har gjort pannacotta,vi får gäster i morgon kväll,dom ska få kyckling också! Hälsa hela familjen från oss! Kramis!!!!

2009-09-24 @ 19:18:50

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback