- skoj -

Skoldagen idag var ganska okej. Vi börja med samling halv nio och sen hade vi workshop. Satt med Chanti och Felicia,vi jobba engelska och jag kom riktigt långt faktiskt (stolt) Sen kom hedda och carro,dom skulle på rast men vi satt innne hela rasten och jobbade ännu mera engelska. 11 så käka vi makaroner och köttbullar. På rasten körde jag,carro och felicia fotboll. Det ar jätte roligt. Fast felicia gjorde illa sin handled (stackaren) Sen jobba jag svenska hela passet. Efter skolan så fick jag steg6 i svenska och steg 1 i mordernaspråk. Sen var det en annan rolig grej men det vill jag inte säga för att han kanske inte vill det.

aja,nu ska vi instralera Citrix på laptopen innan vi drar till öland, puss

Kommer att sakna er brudar! <3

 

 


Postat av: matilda

ska du också till öland??<33

2009-09-23 @ 16:11:17
URL: http://matiiildass.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du också till öland??<33

2009-09-23 @ 16:11:33

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback