Undetbart

Ååh,idag när jag gick till bella så kom jag på en sak som jag faktiskt blev lite glad över. När jag gick där på gatan så kunde jag faktiskt inte riktigt titta. Jag var tvungen att shisa (stavning). Då kom det på mig att gud vad mysigt med solen. Det kanske inte har blivit vinter på heltid. Kanske finns det mera sol att njuta av? Hoppas det :)

Hemma hos bella var vi med lilljullan,spela little big planet och sen sålde vi typ någon föreningsväska.
Det var så roligt och skönt att få träffa Isabella. Även om det bara var någon timme så var det jätte roligt!

Hur har eran dag vart?



Från i fredags,mööörkt ...

Postat av: Sonja

Stavas: kisa!!! Gå in på Sveriges television klicka ner till publik statister. Dom söker någr mellan 8-12 år som får träffa sin drömhund! Det vore något för dig. Puss

2009-10-18 @ 18:59:12
Postat av: Anonym

jag använder photoshop :P va gör du då?

2009-10-18 @ 21:23:30
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Elin

Min var helt toppen .

2009-10-19 @ 07:30:32
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback