Tar mig tid att skriva

Jag vet inte själv om jag är dålig på att skriva. Men jag tänker mig typ att jag ska ha ett inlägg med en video,händelse,nyhet eller något liknande. Och sen skriver jag om min tråkiga vardag. Vad tycker ni om det?

Annars har dagen i stortsätt varit toppen! Var nog mest med emelie & felicia. Felicia och jag höll på att trixa med bollen på ratserna. Ganska roligt. Och framför allt om man slår rekord! 13 kickningar med fötter,ganska ok va?
Sen jobbade jag matte & engelska. Vi lämna in steg4 så imorgon ska vi redovisa,nervöös ... Men hedda är ju med så det löser sig nog.

Juste! Jag drar ju till skåne i två nätter så vi får väll se om jag har lust/tid att blogga där nere. Annars får ni stå ut med att det står tomt några dagar. Haha,nu hoppas jag att pappa kommer hem så jag kan äta något. Juste!
Måste skriva om skelletet! Fan,glömde i skolan! Bajs x) puss för nätterna två ..

 

 




Postat av: Sonja

Jag tycker att du är jättebra på att skriva! Stavfel kan jag väl gnälla på.....men det finns viktigare saker i livet! Ni får ta det lugnt och köra försiktigt. Vi är i Lund 10 31 i morgon,tror att Peter hämtar oss. Puss puss

2009-10-22 @ 11:26:59

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback