Svar på alla frågor!

Nu kommer alla era efterlängatde svar som ni har ställt från i torsdags till idag. Här kommer dom!

Hur bröt du armen igen?- Jag ramlade på fotbolssplanen. Jag har för mig att jag skulle ta bollen och sträckte mig fram för mycket så att jag ramla baklänges. Och om man ramlar med rak arm finns det stor risk att benete går av.

Om du var tvungen att byta tillbaka men det var fult på din föredetta skola. Vilken skola skulle stå först på tur då?
- Jag vet inte riktigt .. Kanske tallkrogen tills 7:an då jag byter tillbaka.

Favvo färg?- Huum ... Svårt .. Kanske Grönt eller lila :)

Favvo film?-
Tror det blir UPP

Har du någon pojkvän?-
Nepp ,singellivet är toppen!

Vilket är ditt bästa skolämne?-
Idrott eller geografi

Tycker du att det var rätt person, som åkte ut från idol i går?-
Ja,helt klart!

Gillar du Amanda Jensen? -
Ja,eller när hon var med i idol var hon min favvo. Men sen sådär nu efter har jag inte hört så mycket av henne.

Vad vill du bli när du blir"stor"?
- Vetrinär eller något inom sjukvård

Hur många besökare har du ungenfär varje dag?- Runt 12 ungefär

Om du skulle vinna en miljon vad skulle du göra då?-
Jag skulle nog spara en hel del och kanske sjänka några hundra tusen till typ unicef eller något liknande.

favorit bloggar ?
Din,jessicas & min egna

vad är ditt mål med bloggen ?
Att veta om att mian läsare tycker om det som jag skriver och att hela tiden få nya läsare som vill följa bloggen.

vill du komma med på nån lista på blogg.se ?
Ja,det är såklart! Även om det ibland verkar vara lite jobbigt i bloggvärlden.

varför bloggar du ?
Jag bloggar för att det är roligt och man har något att göra. Det är som en extra hobbies typ :)



Postat av: Mikaela

hihi kul :)

inte mycket, själv?

2009-10-26 @ 21:06:13
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: peace

sv: hejsan! Tack så mkt :)

Kollar på G.G. själv då? :)

2009-10-27 @ 00:00:04
URL: http://sofiacandy.blogg.se/
Postat av: emii

tack för svaret :)

2009-10-28 @ 15:14:29
URL: http://emiisliv.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback