Skoola (roliiiit)

Skolan idag va ganska rolit. När jag kom skulle alla tjejer titta. Alla villeh skriva men ingen få (haha) nej,men nästa vecka. På matten satt jag med Chanti o Calle. Det var jätte roligt. Asså calle var ju på mitt lag när det hände så han ville typ vata as mkt. Sen var han på samma steg som jag.

På spanskan så satt jah med cissi,frasse o felicia. Jätte bre team (heh) På lunchen så satt vi lång bord somvanligt. Jag o fille var snabba och drog ut. Där kom calle igen också höll han påmed min mobil. Vi skulle träffat moren men han hade dragit när vi kom. Sen kom resten av folket och så fick calle låna ett hårspänna av söta emmie som han såg skit tjejig ut i.

Efter det hände inget,jag mådda bajs när jag kom hem. Somna,imorn ere museum. Jioipi!

Postat av: söta emii

det var kul att du ´kom idag!!

2009-10-08 @ 18:48:03
URL: http://emiisliv.blogg.se/
Postat av: hedda

hej hej haha.. jag såg morre i dag fyck off vad han har blivit ful xD<33

2009-10-08 @ 20:07:25
URL: http://heddish.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback