Övertid

Jag och emmie jobba på övertid idag. Det är ganska skönt faktiskt. Det är lungt och tyst + att man jobbar mycket effektivare än annars. Annars så har dagen idag varit ganska rolig. Har mest varit med emmie,felicia och carro. Spela fotboll på rasten och sådär. Sen så har jag jobbat jätte bra med SO och redovisat steg5 i svenska !Ohoo!

Sen senare blir det träning ofc! Hoppas det går bra med allt och att jag har krafter från skoldagen. Är ganska trött. Vte inte om jag håller på att bli sjuk (hoppas inte) men hur ska jag jobba lite SO och lyssna på musik,puss

Postat av: Nathalie

okej !

2009-10-01 @ 17:45:35
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback