Kykling nudlar

Halleluja bloggen!

För typ 40 minuter sen kom jag hem från min lilla tågresa. Jag och ebba hade as roligt. Först när jag kom var vi med tintin (hennes as gulliga kanin) och sen så var vi typ frisörer & artister. Kanske låter töntigt men det var fett roligt!
Till lunch drog vi ner till BEA och köpte nudlar. Det blev gott!

Sen körde vi sims,haha familjen var fett skön. Tjejen frös ihjäl och ebba bara as garva. Hon skrattar så roligt! :P
Sen så adopterade hennes man(gubbe) 2 barn. Det blev jätte roligt!

Nu ska jag ladda över några bilder till bloggen och sen när pappa kommer ska jag,emelie,jossan coh syrra åka upp till hemmakväll och hyra film och lite snacks till kvällen <3


Postat av: Mikaela

hihi jaa :D

2009-10-28 @ 18:10:09
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback