Hissar & Dissar


* Först vill jag hissa det bästa programet IDOL! Asså det är helt sjukt vad jag älskar det. Jag går typ varje dag i skolan och längtar efter klockan åtta bara för att det är Idol! LOVE IT!

* Sen vill jag hissa min kamera för att den är så bra i alla tillfällen (nästan)

* Sist vill jag hissa mig själv för att jag klarade av att redovisa steg5 i svenska för 16 personer. Visst,jag kännde några stycken men det var iallafall minst 10 jag inte pratat med någon gång.



* Först vill jag dissa stressen på morgonen. Egenteligen så behöver jag inte stressa men gör det iallafall. Man borde börja skolan nio varje dag och sluta ett. Då är man ju iallafall pigg hela dagen.

* Sen vill jag dissa packning. Jag hatar att packa och att packa upp. När jag kom hem från Öland på tisdag kväll så han jag inte packa upp något. Och nu ligger alla kläder här brevid mig i en stor hög. Dissar packning.

* Sist så vill jag dissa kylan. Håller med som Tove sa att det är mysigt att ha vantar,mössa,halsduk och en tjock jacka. Men jag kan ju typ inte ha mina leggings längre. För att jag fryser till is på morgonen när vi väntar på buss och tunnelbana.

Det var allt för det här gången,hörs och ses!


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback