Hej Stockholm!

Vi kom hem i natt. Efter en jobbig bil resa från Lund till Stockholm. Men när jag kom hem fick jag se min sötnos,skolkatalogen och min dator. Jag har saknat allt här hemma,även om vi hade det bäst i skåne!

Jag tog inga speciella bilder. Eftersom det var begravning så grät jag mest bara oh mådde ganska dåligt.
Jo! Frågestunden vet jag inte riktigt vad som hände med? Fråga mera nu! För jag vet att det inte bara är 2 stycken som läser min blogg. Jag flyttar upp den tills imorgon 20.00 då den avslutas! Puss


Postat av: julia

vem har dött?! din farmor? :O :'( :'( :'(

sv: haha gör så ;p ingen märker nog nått! men vi får smyga försiktigt! :D<33

2009-10-25 @ 20:25:50
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback