Elevrådet?

Sitter nu i mina mjukisbyxor och lyssnar/sjunger till lite musik. Dagen har väll varit okej idag. lite stress,men musiken var jätte rolig! Sen så hade jag,carro,hedda och felicia samtal. Det var skönt och jag o hedda jobba väldigt bra med våran engelska dialog :) Jag satt och skrev när hedda o emelie hade gått ner till skåpen. Sen kommer emelie upp och matilda in i klassrummet och frågar om jag vill vara med i elevrådet. Jag sa ja bara om emelie var med. Och hon var med så nu är det jag,emelie,conrad och sen en till ... Undra vem?

Sen tog vi tunnelbanan hem till huset! Jag gjorde omellet (typ) och räkna ut att jag har sålt för precis 2802 kronor. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga ut dom. Asså om jag ska ta allt i pengar,eller ta en grej eller så. Vi får se.



Här hade man iallafall en hel arm ..

Postat av: Nathalie♥

ojojoj va mycket ! :O

jag skulle ta ut i pengar !

KRAM

2009-10-13 @ 18:13:46
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: julia

sv: hihi okej! det blir nog den ;) <3

2009-10-13 @ 19:29:34
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: bella

hej jullan såg nu vad du hade skrivigt på min e-post blev så rörd att jag nästan började gråta du har rätt vi var som ihopklistrade i 5:an

miss you kram//bella

2009-10-14 @ 20:10:54

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback