Det blev mycket finare ...

Imorse åkte jag och pappsen till Astrid L. som sagt. Vi var ca 20 minuter tidiga men åkte där ifrån 30 minuter tidigare än vad vi trodde. Skönt! I skolan mötte jag hedda & felicia som direkt ville skriva på bandaget/gipset. För läkaren hade fixat så att jag fick eb nytt och lite snyggare bandage runt gipset.
Sen hade vi frågor med fredrik som e så jäkla skön. Han blir aldrig arg och kan skämta. Haha,han skrev faktiskt också på bandaged.
Till lunch blev det makaroner och kykling. Det var ganska najs. Jag satt med felicia och var med henne på rasten också. Sen kom någon tjej som hette melanie som spela fotboll. Hon var jätte bra!
Sen hade jag felicia jätte roligt hela dagen.

När jag och hedda skulle hem så tänkte vi först gå av vid skanstull. Men när vi var vid gullmars så kolla hedda på tiden och trodde inte att vi skulle hinna så hon gick av. Jag stod kvar i tåget. Hedda bah:
- Kom! Kom! Kom nu jullan!
- Nej,men jag kommer sen..
- Men komkomkom!
Jag skaka på huvudet och sen så åkte jag vidare. Sen i skanstull bytte jag till farsta å mötte hedda vid gullmars.

Nu ska jag lyssna på lite musik,kolla min metro och sen så ska jag nog käka för fyra kommer helena! :)







Postat av: Felicia

haha..de ja skrev va ju typ mest synligt xP haha.. ses på måndag<3 simning då..

2009-10-16 @ 21:32:32
URL: http://fillessnygga.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback