Comviq Kompis

Hejsan bloggen! :)

Idag så var jag med hedda typ hela dagen. Men först så var jag hemma och tog lite kort,ladda över,kolla bloggen och bara chilla hemma. Hos hedda så satt vi först och titta i nya skolkatalogen. Vi kom överänns om att vi var dom som förstörde hela fotot. Haha,sen så spela vi fifa06 (såklart!)

Vi gjorde pannkakor också,dom blev as goda! Och dom blev ännu godare när man är med sin bästavän samtidigt. Det är nästan sjukt,men jag och hedda har alltid roligt tsm.

Sen gick familjen på bio. Vi såg upp,ett inlägg om filmen kommer efter. Den var jätte rolig!! Sen köpte vi comviq kompis till mig. Så det blev nytt nummer,puss

Tunika - H&M

Leggings - BIK BOK

Tjock tröja - Enskede shop

 



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback