Borta - Funnit

Haha,två gånger idag trodde jag att jag skulle få panik (eller jag snarere fick). Först så hitta jag inte mina nyklar. Vi hade just haft svenska och innan det var jag hos hedda och madde. Först gick jag tillbaka till hedda men där låg dom inte. Satte mig på min plats och tänkte efter och gick till madde. Där låg dom!

Men inte nog med det. Utan sen så skulle hela mitt engelska steg som jag holt på med i veckor borta. Nu blev jag riktigt orolig för jag måste lämna in det. Men som tur var så låg den trygt och säkert i väskan inlåst i mitt skåp.

Annars var dagen ganska bra idag. Calle & Emelie testa att skriva med tusch på gipset. Calle lyckades på svenskan. Haha,han e så rolig! Sen drog jag och alla andra hem.

Imorgon ska jag & pelles kusin nina elr natila vara barnvakt till nellie och emilia. Det ska bli as roligt och hon är ju typ inte mera än trettio så hon kommer nog att vara skit rolig! Iallafall vad jag kan minnas, :)

Postat av: julia

Vad tycker ni om deisgnen som jag gjorde! :) Kram

2009-10-15 @ 16:54:44
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Sonja

Är inte Nina Pelles syster? Typ 22 år???? Din nya blogg är jättefin! Puss

2009-10-18 @ 14:19:42

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback