Äkligt kallt?

Usch! Jag och syrran kom hem från en säljrpromenad. Vi såld till 2 stycken och sen får vi se om hedda köper något. Imorgon så ska vi gå till Filip & Linn (hennes kompisar) och hoppas at dom vill ha. Men fyfan vad det ska vara kallt ute då! Jag varsåklart klantig som inte tog tjockjackan och byxor. Jag hade bara legging och väst. Nää,man känner att om man vill hålla sig frisk så ska man typ alltid vara välklädd.

Nu ska jag upp till syrran,vi ska väll titta på tv (som vanligt) haha ..
Jag undrar om jag ska h någo tävling? Kanske foto tävling? Skulle det vara roligt?




Postat av: Nathalie♥

tävlingar är alltid kul !

2009-10-12 @ 20:14:27
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback