3 oktober var as rolig!

Igår så var jag och mamma i ringen och shoppa. Sen åkte vi till emmas,saras,simons och ninas kalas och fira dom. Emma hade med sig en kompis som hette Melika. Vi hade jätte roligt. Körde idol/singstar,käka chips,prata om kärlek,körde kurragömma och kolla på film. Jag och Melika blev jätte bar vänner även om hon är två år yngre. När vi kolla på filmen så satt vi och skicka bilder och teman till varanda. Jätte mysig kväll! Vi kolla på Hannah montana the Move som jag elr syrran aldrig sett så det var roligt. Nu kommer några bilder på vad jag köpte i ringen!

Förlåt för dåligbild kvalitet men det var sämst ljus i mitt rum och sen så var min kamera slut på batteri´



Halsduk - Lindex 99
Vantar - H&M 99
Randigtröja - JC 199 (presentkort)
Linne - JC 99 (presentkort)

Asså den randiga tröjan är inte en sån som typ alla har utan den är kortare och skönare matrial.
Lite mera överdrags tröja typ. Det var därför jag köpte ett linne till.

Postat av: julia

vilka fina kläder! :)<3

2009-10-04 @ 13:57:08
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: julia

sv: vi fick baka tårta, fotografera, sjunga i kyrkan x) äta, leka lekar o massa mer! :D<3

2009-10-04 @ 14:50:58
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: hedda

hej hej jag kom precis hem vi har haft så kul synd att du inte var med :(

jag vill gärna ha hjälp med desaingnen :)<333



ses i mon (det är gumpa då) bvän <333

2009-10-04 @ 17:51:29
URL: http://heddish.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback