VAKEN?

Det blev ett lite senare inlägg idag,eller asså jag brukar ju blogga typ precis när jag stigt upp från sängen men inte idag. Hah,jag sov bara med en filt över mej inatt. Jag hade bäddat så fint på kvällen och så orka jag inte ta upp allt och göra om det nu på morgonen. Lite kallt men jag en sån j*vla skön filt så det gick bra.

Idag blir det annars träning två,duscha lite snabbt,hem till Hedda för att fixa oss till festen och sen till emelie :)
Jag kommer att ta massa av mobil & kamera bilder PROMISE! Kram

Postat av: Sonja

Så det blev ingen spruta nu heller? Höll på att strypa Arne!!! Han har haft en hemsk skrikperiod,det skär i öronen. Vi är bjudna till kompisar i Täby,ska sova över. Vi ska äta gott och spela spel,bl.a.Triangelspelet. I morgon ska dom hjälpa mig med datorn,lite som jag har funderingar om. Hoppas det blir en yrevlig fest! Puss puss

2009-11-21 @ 12:49:43

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback