Tågluffa till hässelbygård

Jag,Hedda och Emmie tågluffa ända till Hässelbygård. Vi har haft as roligt,tagit kort,käkat,flummat och sen har vi sms:at o ringt. Vi har iallafall haft det as kul!

Imorgon ska vi titta på fortsättningen av Apollo13 som vi börja se i tisdags. Det kommer bli skit roligt,längtar för jag dom typ stoppa när det var as spännande,här kommer en trailer :)


Postat av: ella

svar: just nu sitter jagi skolan:)

själv?

<333

2009-11-20 @ 08:26:41
URL: http://ellaonly.blogg.se/
Postat av: Sonja

Konstigt att det blev anonymt! Ni hittar på mycket roligt ni tjejer! Härligt att det ordnat sig med lägenhet till farmor. Vilken show det var på globen i onsdags!!! Mest Elvis musik,kanonbra artister. Puss

2009-11-20 @ 09:53:11
Postat av: Emma

SVAR: tack så jättemycket :) jag blir så glad av sådana kommentarer. Ikväll ska jag åka ner till Göteborg där min mamma bor och mysa! Själv?

2009-11-20 @ 13:35:23
URL: http://eimj.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback