Ny vecka igen ..

Så kommer ännu en jobbig och tröttsam vecka. Känner bara att jag skulle behöva ett lov på några dagar för att vara pigg på att komma tillbaka. På sommarlovet typ i juli så längtar jag till skolan. LÄNGTAR! Det är ju helt sjukt för just nu så vill jag bara träffa alla gamla vänner,sova och titta på film natten ut.

Iallafall,idag blev en johanna,carro och cissi dag. Vi hade gympa och sen så var det WS. Nu ska jag göra klart mina engelska grejer,skriva lite på min skapelsemyt och sen så ska jag och pappasen handla,titta på motorsåg och på lägenhet :) Kram



 

 

 


Postat av: peace

sv: okej! Jo, det går säkert på repris :)

Idag har jag varit i skolan och sen inte så mkt mer, själv då? :)

2009-11-16 @ 18:19:06
URL: http://sofiacandy.blogg.se/
Postat av: Sonja

Motorsåg!!! Låter läskigt! Kollar vaccin först på torsdag(om du inte fått från Tallis då) Jag får hem 3 kompisar på middag i morgon,sen ska vi på Globen. Ha det bra! Puss puss

2009-11-17 @ 09:34:06

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback