Menyn

Klar med min meny,det tog evigheter och jag höll på att lacka ur men det löste sej. Jag fick använda mej av 2 testbloggar och min egna. Sen fick jag gå in på andrars för att se hur dom gjort.

I morse när jag vakna hade jag ont i halsen och i magen. Jag kom på att jag åt glass igår som förmodligen inte var laktosfri och jag som e lite känslig kan få ont i magen då efter. Att jag har ont i halsen är väll inte så konstigt,jag sjöng,prata och drack läsk igår. Men sen var det ett tag sen jag var sjuk + att syrran var sjuk igår.
Hoppas det blir bättre,KRAM

Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack ska du ha :).

system ^^.

2009-11-22 @ 14:06:35
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback