Imorgon,Cosmonova!

Det snö imorse.Det snöa i morse! DET SNÖA I MORSE!! Fattar ni!? SNÖÖÖA! Vet faktiskt inte om jag ska vara glad eller ledsen. Men det snöa ju såklart bara inte. Utan det skulle regna,blåsa och vara skit kallt. Jag som bara hade nylontights fick dra på mig ett par mjukisar över.  Så när vi kom till tunnelbanan ringde vi emelie och sa att vi skippa bussen och tar runnelbana hela vägen. Lite krångligare men varmare.

När vi kom fram till skolan gjorde vi allt som vanligt. Jag redovisa steg 6 i svenskan,arbeta med min jätte roliga engelska och hade spanska. På spanskan hade vi förhör på färgerna och det gick helt ok. Kunde in ställa frågan men det kan väll inte vara hela världen.

Till lunch var det pannkakor och vi satt och vräkte i oss. Fyra stycken,det höll mättan länge ska ni veta..

På rasten körde vi fotboll (får egntligen inte men testa bara lite) Det gick helt ok det med. Lite dålig bollkontroll men annars har jag nog inte tappat så mycket. Jag,hedda,carro & felicia blev jätte blöta så vi hängde upp våra skor och jag o hedda la kläderna i mitt skåp och väskorna i mitt skåp. Som sen blev ett problem.

Jag,carro,emelie & felicia jobba över en timme till tre. Sen så när jag skulle hämta mina grejer så kom jag på att jag hade lagt in allt i heddas skåp så då tänkte jag,matilda har en extra nykel. Då akn jag fråga om jag akn få den så löser sig allt men nej. Matilda och alla andra lärare var på kurs. Så jag och emelie tänkte först vänta men när emelie titta i sin väska så hitta hon en remsa som jag kunde åka hem på. Skönt!

Nu blir det läggdags och sen ska jag ställa larmet lite tidigare imorgon :) Så jag honner fixa matsäcken :))
Vi ska som ni kanske fattar på COSMONOVA!

Postat av: peace

sv: Ska till skolan och sen ska jag ut med några vänner, själv då? :)

2009-11-05 @ 21:20:52
URL: http://sofiacandy.blogg.se/
Postat av: adam

bort med snön och det kalla



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-05 @ 23:40:01
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: emelin♥

jag tror jag har vart där förr asso jag kan ju vara lite knäpp iblnad så jag vet inte om det finns flera ;s(:

2009-11-08 @ 19:55:15
URL: http://meaaa.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback