IGÅR VAR DET FREDAG FÖR ER SOM INTE VISSTE ..

.. Och jag satt fast klistrad framför Idol,såklart!?
Men annars var skoldagen helt ok,jobbade med engelska,hade svenska föreläsning och va med mina söta vänner. Haha,frida kittla mig fett mycket och så sa jag till en kille att hjälpa mig,han bah : eeh?
Rooliit! :)
Efter skolan drog jag hem med Hedda & emelie. Först drog jag och hedda till mig och hämta tränings grejer och sen hem till henne. Vi käka,tv och prata. Till träning och kämpa på sen hem och vila,dusha,till ica och sen idol.
Somna nere hos mamma och pappa. Eller asså jag har ingen egen tv men det har mamma och pappa. Och pappa skulle titta på typ Skavlan och då gick jag ner till dom och titta på cirkus möller. Det var fett tråkigt ...

Idag ska pappa & mamma hämta mina jultidningar,sen innan laserdonen kanske jag ska vara med johanna och sen till laserdoon. Hoppas jag kommer hem hel,hehe. Skojja! x)

Ni betyder flickor <3


Postat av: Tova

Hehe, det blir alltid att man kollar på Cirkus Möller i Idol-pausen typ... kul ibland men lite knäppt :P

kramar

2009-11-28 @ 22:40:43
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback