Fredags Mys?

Hejjsan Svejjsan alla glada svenskar därute!
Hoppas inte att ni tycker att jag skriver mitt första inlägg för dagen för sent. Men ni kommer att fatta när jag berättar. Aja,snart ska jag och pappa köpa mjölk på konsum och kanske lite ostbollar. (tror jah?)

Today: Det var väll ingen speciell dag idag egentligen men det är alltid skönt med fredagar. Jag har förhört Max,Simon och Patric för att se om dom har tagit mina pennor. Jag har tittat i allas skåp i Patrics ryggsäck men dom är ju fan ingen stans! Men jag titta i för sig inte i Max väska,dom kanske ligger där. Aja,vi hade iallafall tråkig SO&NO dag idag. Jag lämna in mitt NO häfte på rasten och åsa läste igenom det och så fick jag röd istället för blå pist om Kroppen. (Stolt) Va med johanna & cissi hela dagen och vi har haft det jätte roligt.

Sista 45 minutrarna titta vi typ på någon tråkig film och hur vi skapats. Johanna och jag tröttna lite så vi valde vilken person vi skulle vara. Jag blev någon tjej med blont hår och johanna ville vara "småsten". Haha,det var as rolgit för jag växte typ och fick barn medans "småsten" bara var lika liten. Röölit! :)

Sen åkte vi hem. Jag käka,titta på tv och efter GhostWhispers så somna jag. Skönt,för jag somna halv elva igår och gick upp kvart i sju :P Så därför har ni min förklaring på senbloggning.


Postat av: peace

sv: haha, det är inge speciellt, bara skriva 10 saker nästan ingen visste om dig typ och sedan utmana 5 andra :)

2009-11-13 @ 19:18:43
URL: http://sofiacandy.blogg.se/
Postat av: Sonja

Hej svejs från mig farfar och Peter.Vi har ätit gott och snart ska jag tvinga dom att se på Idol!!!Puss puss

2009-11-13 @ 19:30:54
Postat av: S A G A

tacktack :)

jag avänder photoshop cs3

men man kan ju även använda andra photoshop, såklart?!

2009-11-13 @ 21:39:49
URL: http://sagasphotoshop.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback