FOLKET,NU HAR JAG FÅTT TILLBAKA ..

MIN PINKY W595 MOBIL!! JAAA! Pappa fick hämta det efter jag och emmie kommit hem från badet. Så nu har jag lagt in alla kontakter,fixat med sms,bilder,tid och sånt som ska fixas!

Ni kanske fatta att jag och emelie drog till badet efter skolan. Sjukt roligt och Sjukt skönt! Först vard et typ några treor där som hade alla badgrejer. Sen när dom drgo tog vi allt,haha. Sen basta vi,prata,duscha och bytte typ om i en timme :S Nej,men det tog ett tag. I skolan var matilda sjuk igen,hoppas hon kommer tillbaka på måndag för vaccinet blev instället så vi får det då. Hoppas det går bra :)

Här kommer en dålig weebcam bild :)





Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback