18 November

Ska titta lite på tv nu,eller kanske borde jag jobba lite på resan? Kanske ska jag renskriva min svenska text eller ska jag borsta tänderna och sova? Åh,jag vet inte vad jag ska göra. Kanske kommer på vad när jag skriver lite om den 18 November klockan 20.31 2009.

Idag var det väll ingen direkt speciell dag. Va med cissi och johanna. Hade spanska,matte och workshop. Jag blev klar med min svenskatext,snart klar med mitt engelska steg och gjorde klart mitt rum på Resan.
Efter skolan drog jag,hedda och felicia hem som vanligt. Prata och imorgon ska typ jag och Hedda tågluffa,det kommer att bli fett roligt :) Vi vet inte riktigt vart vi åker men antingen till Alvik elr Hässelby S.

Kram & Godnatt ❤


Postat av: ella♥

tågluffning e kul! hihi kom ihåg när jag och några kompisar tågluffade till rinkeby och vi visste inte vart vi va nånstans! :)

hihi askul! <33333

2009-11-18 @ 21:08:48
URL: http://ellaonly.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ska snart sooova=) Dudå? kram

2009-11-18 @ 22:16:05
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har ni hittat på? Åka till andra sidan stan???? Varit med Felicia till tandläkaren på morgonen, Hon har för många tänder?? Måste dra ut 3 st!!Sen ska dom bestämma om hon behöver tandställning.Jobbigt! Ha en skön kväll. Puss

2009-11-19 @ 13:19:27

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback