Stolt idrottsdag

Hejjsan allihopa!

Sitter på nattas laptop just nu och vi skrattar åt min sjuka frisyr.Idag hade vi idrottsdag i skolan.Hedda och elin kom till mig kvart i åtta och sen skulle vi mötas åå plan.Först hade vi kula och då vann elin med sina 8 meter,grattis!
Sen var det min stolthet,60 meter.Jag vann med jonte som också fick 9.09,fett bra! Sen var det brännboll,vi förlora menmen :/ Sen var det längdhopp,då vann natta med sina 3.68,grattis! Efter längd som jag kom delad tvåa på var det fotboll.Vi spela jätte bra men förlora med 1 mål,fast vi spela faktiskt lika bra + att dem andra var det typ bara morre och alex som spela,dem andra stog bara och skydda målet,memen :/ Sista var 1500 då jag börja må illa och kände mig svimfärding,jätte läskigt.Jag kom trea med hedda och är sådär nöjd ... ikväll e det träning,ska göra mitt bästa även om jag e lite slut ...

Bilder kommer sen ifrån nattas blogg och sen ett stort grattis till elin som vann hela idrottsdagen av alla tjejer i femman!


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback