Landet

Hejjsan bloggen.

Nu kommer alla dagar med JÄTTE MÅNGA BILDER !

Fredag: Hedda salgga hos mig och vi vakna typ åtta och prata.Sen satt vi och fixa med heddas blogg innan bella kom.Vi bada vattenspridare,sminka dockor,kicka,prata,sola och åt pannkakor.Klockan halv tre gick dem och jag,mamma och syrran åkte in till stan där vi mötte farmor.Vi köpte glass och sen åkte vi till landet.Vi kom fram typ halv sju då vi åt kasler och potatis.Fick ett SMS av julia och hon sa att hon också kommit ut nu.Vi möttes vid midsommar ringen och sen gick vi ner till bryggan och tog JÄTTE mkt kort.Det var ingen talang ikväll uta Humorgalan men det var tråkigt så jag la mig tio.





Lördag: Idag vakna jag typ åtta och gick fdirekt upp och klädde på mig.Vi var i skogen ca halv elva.Jag mötte Julia och vi börja hämta grenar,eftersom det var städdag.Vi städa kasnke till kvart i tolv tills vi gick till Julia och spela badminton och bada fötterna.Sen gick vi tillbaka till skogen och åt lunch och sen bytte vi om till badkläder.Vi gick till Julia igen och bada.Usch vad kallt,det kommer ett inlägg om det sen.Vi sola,skicka låter,lyssna på musik,tog kort och åt godis.Sen spela vi badminton och Cornelia var jätte dukig (jag också) Till middag blev det någon gryta och bulgur.Sen runt sju kom Julia och vi gick ner till bryggan och tog kort tills klockan var sju över åtta då vi upptäckte att vi var sena så vi sprang med hem och satte oss framför TV:n och kolla på ROBINSON.




Söndag: SöndagSöndagSöndag,åhh vad jag inte gillar söndagr...Förutom idag för jag har STUDIEDAG imorgon så jag ska hitta på ngt skojj. Jag vakna halv nio och då filma jag farmor,den blev as bra! Själv skäms hon bara :) Sen kolla vi på reprisen av vi i femman och åt frukost.Sen kom Julia och vi gick upp på berget och tog kort,sen skulle hon åka så jag krama om henne innan hon gick.Jga skrev en saga och sen åt vi lite lunch innan vi åkte hem.




Postat av: juuliiaaa :)

Helgen var jättekul!

Vi måste göra om det!

Men det var jättekallt i vattnet jue!

älskar diiigh<3

2009-05-03 @ 19:51:00
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback