Farsta Centrum

Kom hem ifrån centrum för en stund sen,hade jätte roligt. Jag skulle köpa lite allt möjligt. I skolan var det bar med elins fot/vad som hon gjorde illa igrå,skönt att se :) halva dan hade vi tråkiga förhör och prov medans andra var underbar och jag fick göra en av dem sakerna jag älskar,sjunga,dansa och vara på scen !! Vi körde igenom hela M MIA och jag,bella och linnea var dem första som skulle sjunga med mickar,nervöst men jätte roligt. Tydligen sjöng jag jätte högt så man bara hörde mig, men det är väll jätte bra! :) I farsta köpte jag toffsar,hårband,läppsyl och tuggumi !! :)

Ikväll så vinner vi tjejer !! Och var seriösa,den här matchen är viktig och efter en oseriös träning igår så måste vi skärpa till oss. Nu vinner vi det här !!



Dålig bild,vet !!





Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback