besökare och kommerntarer ?!

Hejjsan allihopa!

Jag vakna för en stund sen och jag undrar bara en sak igenligen (eller kanske två) På senaste tiden har jag haft mindre besökare och mindre kommentarer. Jag blir så otroligt glad när man besöker min blogg och lägger en kommentar. Helst snälla men också gjärna tips eller om jag ska skriva tydligare om man skriver det på ett bra sätt. Så jag vill bara ställa en fråga och det är då såklart!

Följer du min blogg dagligen elr minist 4 gånger i veckan?

Postat av: Nathalie

jag brukar kolla på den när jahg är inne på datan, så typ en gång om dagen :)

2009-05-10 @ 11:24:38
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback