Tandläraken :(

Hejjssan ;)

Idah har det varit roligt men ändå tråkigt.
Jag har typ jobbat Matte hela dagen och sen så hade vi ett NP som i för sig var super
enkelt och ganska kul.Vi skulle skriva ett brev till någon på engelska :)<3
(Man fick välja mellan några i en bok) Haha,jag valde Jill som bodde i Australien :)
Efter skolan gick jag till grinden och mötte min farfar.Han följde med mig till tandläraken.
Jag borra och sen gick han och jag hem igen :)<3 Hemma satt jag vid datan
och nu har jag precis försökt att få i mig en banan.Det e svårt för jag har
bedövat och det e jobbigt att öppna munnen då :(

Här kommer några bilder :)

  Lilla söta jag <3

 Haha,en båt ifrån mässan ;)


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback