Söndag kväll

Hejj.
Idag har jag varit med min älskling Isabella.
Vi hade roligt satt vid datan,hade klär affär och körde BUZZ.
Till lunch blev det BILLYS PIZZA (orginalet) och vatten ;)<3
Runt fem gick hon hem och vi åt middag,nu ska jag kolla på
sporten och sen sova sött tills imorgon <3

Saknar er - Johanna och Emelie <3 Jag älskar er mina älsklingar <3

Regler till testet :
1.Alla ord måste börja med första bokstaven i ditt namn!
2.Alla svar måste vara riktiga,inget ljug alltså !
3.Du får inte skriva samma sak 2 gånger och inte skriva ditt egna namn!
4.Du får inte heller skriva på engelska ( min egna regel )

1. Vad heter du? (Maria) mitt andra namn

2. Ett ord på fem bokstäver : modig

3. Flicknamn: Mimmi

4. Pojknamn: Marcus

5. Yrke: Manusförfattare

6. Färg: Mörk grön

7. Klädesplagg: Munkjacka

8. Mat: Makaroner

9. Sak i badrummet: Min tanborste

10. Plats/stad: Malmö

11. En orsak att vara sen: missa att ställa klockan

12. Något man skriker: men !

13. Film: Mamma Mia

14. Något man dricker:

15. Band: Mettalica ( hgillar dom n men det var det första jag ko på )

16. Djur: mus

17. Gatunamn: Malgagatan

18. Bil: marceders ( kan nt stava det )

19. Sång: Mamma Mia

20. Aktivitet med mer än en deltagare: motorcross

Så här många kom jag på - puss <3


Postat av: saga

asso nu gör du samma sak igen, jag hade precis en sån bild, på mitt öga och ett hjärta,, och nu har du också det .. (eller har du sätt det av nån annan) ????????????????

2009-03-03 @ 11:01:30
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: saga

du har sätt att jag har haft det visst,? eller så har vi samma smak :)

2009-03-03 @ 19:20:03
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: Jullan

okej - det där visste jag faktiskt inte men det var nt jag som fixa deignen utan en kompis som fick välja bilder ...

2009-03-03 @ 20:48:28
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: saga

asso det gör inge, du får fixa vad du vill.. lovar <33333

2009-03-04 @ 17:19:11
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback