Måndag

DIG:
1. Hur lång är du ? 153 tror jag ...?
2. Vad vill du bli när du bli stor?  Läkare med djur eller människor eller frisör
4. Har du långt hår ? Nja,lagom,iallafall inte kort!
5. Vilken hårfärg har du ? Blont
6. Sminkar du dig ? Nej,bara på fester och kalas
7. Har du haft sex senaste månaden? Eee,nej!
8. Har du kysst någon idag ? Nej!

 KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? I Söndags
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? I Lördags
3. Har du kysst nån kompis ? Nej,bara pussat
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?  Jaa!
5. Vem har du varit kompis med längst ? Ebba
6. Vem känner dig bäst? Ebba eller Hedda
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Nej om den inte sagt så till mig!
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej
DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ? Idag måndag!
2. När var du på semester senast ? Sportlovet ( mend et avr i sverige ) utomlands så var det i somras
3. Vilken färg är det på din tandborste ?  Blå och Lila ( jag har 2 st )
4. Är ditt hår tråkigt ? Nej
5. Vem såg dig naken senast ? Ingen aning!
6. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Klockan 9.30 tror jag!

Tog testet ifrån : http://beerglunds.blogg.se

Har inte gjort något speciellt idah,jag har varit på Fotbolls träning och gjort korvstorganoff på HK ! <3


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback