Klassfetsen <33

Hejj mina sötisar ;)

Igår kväll var det klassfest.Det börja klockan 18.30.
Jag åkte med Hedda dit.Vi snacka om allt och lite till !
Våra klass fester brukar vara ganska tråkiga och inte brukar så mkt hända.
Jag var ganska spänd och så.
Jag var väll med Elin i början av festen och sen var jag med Hedda,Emelie,Alex.S,John och Bella.
Lite Natta också <3

Sen ungefr klockan 21.00 åkte vi hem igen.
Jag och Hedda var med Oliver och sen somna vi typ klockan tolv!

Bilder kommer senare idah <3;)

Ps.Vad tycks om designen ?



  min favvo ras <3

Postat av: julia

Din design är jättefin!!! <33

2009-03-09 @ 18:56:28
URL: http://juuliiaaa.devote.se

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback